ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

  • masa pelepasan:2024-04-10 15:03:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:388
  • Penerangan pantas:

    Itali,Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar terma

Kandungan artikel

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

ItaliPenampilan jambatan penerbangan hidraulik disediakan oleh Qiaolai kepada pelanggan, dan permintaan untuk penerbangan jambatan juga meningkat. Namun,ItaliTrain boarding bridge, tidak banyak pembuat jambatan naik yang sepadan. Banyak syarikat jambatan naik adalah syarikat beg kulit, dan mereka tidak menghasilkannya sendiri, yang menyebabkan harga yang tinggi. Yang penting ialah bahawa mereka tidak mempunyai pengetahuan yang baik tentang teknologi bot kereta, dan sering ada penyezaan apabila menyerahkan keperluan teknikal pelanggan langsung kepada pembuat. Oleh itu, pelanggan yang membeli jambatan naik boleh mencari secara langsung pembuat profesional. Apabila memilih jambatan naik, perkara pertama yang perlu dipertimbangkan adalah julat penggunaan, frekuensi kerja, penggunaan, berat nilai, dan faktor lain produk, dan memilih jambatan naik yang sesuai untuk keperluan unit. Lakukan kajian pasar berdasarkan parameter teknikal yang diusulkan. Keadaan pertama untuk memilih penyedia adalah mempertimbangkan pembuat paksi papan, dan kemudian kemampuan perkhidmatan selepas menjual. Selagi ia adalah jambatan boarding tetap dengan kualiti produk yang baik, prestasi yang baik, dan peralatan lengkap, ia boleh dipilih dengan harga yang masuk akal. Long term promotion of axle manufacturers, old brands price advantages, and guaranteed quality!

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

GambelaDengan pembangunan cepat masa industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.


ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal



Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

() Untuk bahagian sambungan jambatan naik bimbit, pemeriksaan berhati-hati patut dilakukan untuk memeriksa apa-apa kecepatan, seperti sambungan bolt. Jika ada, mereka patut ketat pada masa yang tepat. Selain itu, untuk semua peluru menyambung, sepatutnya ada pins terpecah yang tebal dan cukup.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Huraian kerjaJembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn,ItaliJembatan penerbangan tetap hidraulik,ItaliJembatan boarding bergerak, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, perlu bersiap-siap untuk perlindungan cuaca hujan, melarang hujan secara ketat, periksa struktur kurungan dan panel untuk keadaan yang baik, tambah minyak dan mentega ke gudang dan komponen setiap bulan, dan periksa, memperbaiki dan menggantikan bahagian yang rentan setiap bulan.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

ItaliAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.


ItaliMaklumat produk lain
  • KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

    KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

  • PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

    PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

  • PSV EindhovenPlatform mengangkat tali aluminumPenjelasan kaedah pembelian

    PSV EindhovenPlatform mengangkat tali aluminumPenjelasan kaedah pembelian

  • PSV EindhovenMesin pembukaan hidraulik bergerakPersembahan bagus

    PSV EindhovenMesin pembukaan hidraulik bergerakPersembahan bagus

  • TeluknagaPenawaran pengubah kuasaJenis asas

    TeluknagaPenawaran pengubah kuasaJenis asas

  • MinsterPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaa

    MinsterPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaa

  • MinsterJembatan boarding platformCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

    MinsterJembatan boarding platformCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

  • CesenaJembatan naik bimbit ForkliftSpesifikasi pemeriksaan

    CesenaJembatan naik bimbit ForkliftSpesifikasi pemeriksaan

  • segera:Peringatan: Maklumat ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal memberi anda ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal oleh syarikat kami, perkhidmatan ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal. ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ItaliJembatan penerbangan hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!